Facebook maakt eind aan overdaad aan Candy Crush-meldingen

© CIDimport

Facebook maakt eind aan overdaad aan Candy Crush-meldingen

Geplaatst: 29 oktober 2015 - 07:07

Aangepast: 26 augustus 2022 - 21:24

Redactie ID.nl

We zitten graag op Facebook, maar hebben een gruwelijke hekel aan al die vele vele uitnodiging om Candy Crush te spelen. Zelfs Facebook vindt dat genoeg, dus gaat het sociale netwerk zorgen dat er minder van zulke advertenties in je notificaties komen.

Dat laat de oprichter van Facebook, Mark Zuckerberg, weten tijdens een persconferentie.

Oud systeem

Zuckerberg zegt dat er nog een oud systeem in werking was, waardoor gebruikers onbeperkt uitnodigingen voor zulke games kunnen sturen naar andere gebruikers - zelfs als die de game nog nooit hebben gespeeld.

Ingezonden vragen

Tijdens de persconferentie konden kijkers van over de hele wereld vragen stellen via Facebook. Eén van die vragen was waarom er nog ZO. VEEL. CANDY CRUSH-UITNODIGINGEN werden verstuurd. Die vraag werd door 7,500 anderen geliked, waardoor Zuckerberg de vraag wel moest beantwoorden.

'Bericht gestuurd'

"Ik heb een bericht gestuurd naar de ontwikkelaar die hiervoor verantwoordelijk is, en ik heb gezegd dat ik aan het eind van de avond wil dat dat systeem uit wordt geschakeld." Hopelijk houdt Facebook zijn woord en zijn we binnenkort eindelijk verlost van die stortvloed aan meldingen.

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten