KPN krijgt ultimatum van Consumentenbond

© CIDimport

KPN krijgt ultimatum van Consumentenbond

Geplaatst: 6 maart 2007 - 07:03

Aangepast: 19 september 2022 - 13:23

Redactie ID.nl

De maatregelen die KPN heeft doorgevoerd om de klachtenstroom over internetbellen in te dammen, hebben niet het gewenste effect gehad. De Consumentenbond heeft daarom opnieuw KPN gesommeerd snel orde op zaken te stellen. KPN moet nu voor vrijdagmiddag aanstaande de problemen oplossen die duizend klanten hebben met internetbellen. Dat ultimatum heeft de Consumentenbond het telecom-concern gesteld.

KPN krijgt ultimatum van Consumentenbond

De maatregelen die KPN heeft doorgevoerd om de klachtenstroom over internetbellen in te dammen, hebben niet het gewenste effect gehad. De Consumentenbond heeft daarom opnieuw KPN gesommeerd snel orde op zaken te stellen. KPN moet nu voor vrijdagmiddag aanstaande de problemen oplossen die duizend klanten hebben met internetbellen. Dat ultimatum heeft de Consumentenbond het telecom-concern gesteld. De belangenorganisatie bemiddelt namens duizend van haar leden met KPN over hun klachten over internetbellen.

Al in december vorig jaar heeft KPN een aantal maatregelen genomen om de problemen met Internetplusbellen het hoofd te bieden. Maar de klachten over het internetbellen bij KPN blijven binnenstromen. Kennelijk zijn de genomen maatregelen niet afdoende voor het oplossen van de vele klachten. De Consumentenbond heeft wederom gevraagd om levertijden en een compensatieregeling.

Als KPN de problemen van de Groep van Duizend niet niet oplost, zal de bond een juridische actie beginnen 'of consumenten mobiliseren', aldus een woordvoerder. Een kwart van de duizend leden kampt nog steeds met problemen met internetbellen van KPN.

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten