Provider Ziggo wordt elektricien
Aan de ene kant ligt het wel in het verlengde van wat Ziggo doet, maar aan de andere kant lijkt het bedrijf met de nieuwe dienst Service+ toch een zijpad in te slaan. Met de nieuwe dienst kunnen klanten namelijk bovenop de bestaande dienstverlening tegen betaling ondersteuning krijgen bij elektronicavragen en -problemen.
Aan de ene kant ligt het wel in het verlengde van wat Ziggo doet, maar aan de andere kant lijkt het bedrijf met de nieuwe dienst Service+ toch een zijpad in te slaan. Met de nieuwe dienst kunnen klanten namelijk bovenop de bestaande dienstverlening tegen betaling ondersteuning krijgen bij elektronicavragen en -problemen. En daarbij staat de + voor alle elektronicaklusjes waar men even geen tijd voor, geen zin in of geen verstand van heeft.
Voorbeelden zijn, aldus Ziggo, het optimaliseren van de binnenhuisbekabeling, het verhelpen van computerproblemen, het wegwerken van kabels, tot zelfs het ophangen van een LCD scherm of het plaatsen van stopcontacten. Klussen kortom op het gebied van computer, televisie, home cinema, telefonie, multimedia & gaming, maar ook 'klusjes nu we er toch zijn'. Het wordt aangeboden door middel van telefonische hulp of door een specialist aan huis. Voor zo'n specialist aan huis betaalt de klant voor de eerste 45 minuten € 50,- en elk kwartier daarna € 15,-.