Review: Foscam Fosbaby 2015-12-17T09:32:51

Review: Creative T50 speakers

Review: Liteon eBAU108

Review: Foscam Fosbaby

Voor een gerust gevoel

Review: Foscam Fosbaby

Fabrikanten van ip-camera’s richten zich al lang niet meer uitsluitend op beveiliging. De camera’s zijn bijvoorbeeld ook goed te gebruiken om een oogje in het zeil te houden bij de baby. De Fosbaby van Foscam is zo’n camera.

Dat wordt meteen duidelijk door de verschillende kleuraccenten die beschikbaar zijn. Er is uiteraard een blauwe en een roze, maar ook een groene uitvoering. Behalve de camera zit er in de verpakking ook een beugel voor bevestiging aan muur of plafond. Hangt u de camera liever op aan een (ronde) stang, dan kunt u de meegeleverde rubberen band hiervoor gebruiken. De (hd-)beeldkwaliteit van deze camera is uitstekend, zowel overdag als ’s nachts. Uiteraard is er bewegings- en geluidsdetectie aanwezig, evenals een temperatuursensor. Ook is het mogelijk om slaapliedjes af te spelen via de ingebouwde speaker. Opnemen kan op een micro-sd-kaartje in het apparaat en lokaal in het netwerk. Minpuntje is de niet enorm gebruiksvriendelijke webinterface, al gaat de eerste installatie gelukkig wel soepel.

Betaalbare babycamera met een uitstekende beeldkwaliteit en veel mogelijkheden, maar een wat minder gebruiksvriendelijke webinterface.

Adviesprijs: € 109,–

Voor meer informatie: www.foscam.nl