Review: LG 27UK650 2018-08-30T08:44:49

Smartwatch minder vaak opladen door Snapdragon Wear 3100

Europees Parlement oordeelt: uploaderfilter komt er

Review: LG 27UK650

Kleur bekennen

Review: LG 27UK650

De 27UK650-monitor van LG is van veel markten thuis. Want naast een 4K-resolutie is dit beeldscherm ook uitgerust met hdr. Deze techniek zorgt voor een breder, natuurlijker kleurenpalet. Hebt u daar ook wat aan in combinatie met een pc? Ja en nee.

Er is nog maar weinig hdr-materiaal op dit platform beschikbaar, op enkele Netflix-films en -series na. Veruit de meeste pc-games ondersteunen het (nog) niet en de implementatie in Windows 10 verloopt soms stroef. Wel is het interessant als u een PlayStation 4 of Xbox One op de tweede hdmi-poort aansluit; veel consolegames kunnen namelijk wél met hdr overweg. Het goede nieuws is dat u verder zonder hdr waarschijnlijk ook versteld staat van de prachtige kleuren van dit scherm, zeker in combinatie met 4K-video’s. Deze monitor ontpopt zich dan ook tot een interessante allrounder voor zowel filmliefhebbers als gamers – ook met het oog op de prijs.

Veelzijdig 4K-scherm voor multimedia-doeleinden.

Adviesprijs: € 449,–

Voor meer informatie: https://www.lg.com/nl/monitoren/lg-27UK650