Automatische inhoudsopgave maken 2017-06-03T11:43:43

Microsoft brengt per ongeluk Windows-update uit

Review: Logitech Spotlight

Automatische inhoudsopgave maken

Als je een verslag of een rapport maakt, of wie weet, wel een boek schrijft, wil je natuurlijk dat het er zo aantrekkelijk mogelijk uitziet. Daarnaast is het ook belangrijk dat het overzichtelijk is. Een inhoudsopgave toevoegen aan je document, is daar een groot onderdeel van. Als je Word 2016 gebruikt, kun je een automatische inhoudsopgave toevoegen. Hoe dat werkt, zie je in een aantal how to’s.

Gebruik Word 2016 om een inhoudsopgave aan je document toe te voegen.


Off-topic reacties worden verwijderd. Linken naar illegale bronnen is niet toegestaan. Opmerkingen over eventuele spelfouten, andere opmerkingen en vragen betreffende de website kunt u mailen naar de webmaster.

blog comments powered by Disqus


Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord