Mail merge: een ‘stroom’ maken 2020-11-01T10:28:46

Energie besparen met de Google Nest Learning Thermostat

Mail merge: e-mails versturen

Mail merge: een ‘stroom’ maken

Via de webversie van Office kun je gebruikmaken van mail merge, het gepersonaliseerd versturen van berichten of brieven. Je gebruikt in Office 365 hiervoor een aantal apps, waaronder Power Automate. In de eerste how to hebben we gezien hoe je een geschikte tabel maakt in Excel en hoe je Power Automate opent. Het vervolg hiervan in deze tweede how to.

Met mail merge kun je via Office gepersonaliseerde e-mails versturen.


Off-topic reacties worden verwijderd. Linken naar illegale bronnen is niet toegestaan. Opmerkingen over eventuele spelfouten, andere opmerkingen en vragen betreffende de website kunt u mailen naar de webmaster.



Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord