In plaats van een sigaret: Twitteren na sex
Grappig: volgens het Amerikaanse mediabureau Retrevo zijn jongeren (en daarmee bedoelen ze mensen onder de 35 jaar) zo verslingerd aan Facebook, sms-en en Twitteren dat ze het de hele dag door doen. Dus ook in situaties waarin niet iedereen meteen aan het sociale netwerkgebeuren denkt.
Grappig: volgens het Amerikaanse mediabureau Retrevo zijn jongeren (en daarmee bedoelen ze mensen onder de 35 jaar) zo verslingerd aan Facebook, sms-en en Twitteren dat ze het de hele dag door doen.
Dus ook in situaties waarin niet iedereen meteen aan het sociale netwerkgebeuren denkt. Zo slaat maar liefst 36% van de mensen jonger dan 35 jaar na een potje vrijen aan het Twitteren, Facebooken of sms-en. Tijdens een date doet 35% dit, tijdens het autorijden 40% dit en op het werk 64%.
Dat is een groot verschil met de 35-plussers. Daarvan is de digitale score achtereenvolgens 8% (na sex), 9% (tijdens het rijden), 9% (op een date) en 29% (op het werk).