Postbank eerste Nederlandse bank met Skype-toegang

© CIDimport

Postbank eerste Nederlandse bank met Skype-toegang

Geplaatst: 21 februari 2006 - 06:02

Aangepast: 19 september 2022 - 13:19

Redactie ID.nl

De Postbank biedt klanten als eerste Nederlandse bank de mogelijkheid om via Skype gratis te bellen met de Postbank Klantenservice. Het gaat hier om een test van drie weken. Vanaf vandaag treffen jongeren en studenten op hun contactpagina's op Postbank.nl een 'Skype'-button aan.

Postbank eerste Nederlandse bank met Skype-toegang

De Postbank biedt klanten als eerste Nederlandse bank de mogelijkheid om via Skype gratis te bellen met de Postbank Klantenservice. Het gaat hier om een test van drie weken. Vanaf vandaag treffen jongeren en studenten op hun contactpagina's op Postbank.nl een 'Skype'-button aan. Daarmee kunnen zij direct en gratis bellen met Postbank klantenservice.

Ron van Kemenade, directeur Postbank: “De Postbank biedt klanten sinds jaar en dag de mogelijkheid om direct te bellen met de Klantenservice als zij vragen hebben over hun bankzaken. Skype is een fenomeen en staat aan de basis van de snelle groei van bellen via internet. De Postbank is altijd op zoek naar innovatieve communicatiemiddelen. Het ligt daarom voor de hand dat de Postbank als eerste Nederlandse bank de mogelijkheid biedt om via Skype gratis te bellen met de Klantenservice.

We doen deze test in eerste instantie bij jongeren en studenten. Zij maken immers al veel gebruik van internet en van Skype om onderling te communiceren. Daarmee zijn zij de ideale groep om op korte termijn gebruikerservaringen te verzamelen en systemen te testen. Daarna gaan we kijken hoe we verder gaan en of we alle klanten de mogelijkheid gaan bieden om via Skype gratis de Postbank te bellen.”

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten