Angry Birds Star Wars 2013-11-04T15:49:28

LINE

10 tips voor oplossen Netwerkproblemen

Angry Birds Star Wars

Angry Birds Star Wars

Het concept uitleggen achter Angry Birds lijkt niet echt meer nodig: het Rovio-spelletje met de varkentjes en de vogeltjes is mateloos populair bij jong én oud.

Het concept uitleggen achter Angry Birds lijkt niet echt meer nodig: het Rovio-spelletje met de varkentjes en de vogeltjes is mateloos populair bij jong én oud. Rovio werkt hard om zijn imperium uit te breiden met zowel nieuwe games (Bad Piggies) als samenwerking met filmstudio’s. Dit uitte zich anderhalf jaar geleden in Angry Birds Rio, maar met Angry Birds Star Wars heeft de gamestudio natuurlijk de hoofdprijs in handen. George Lucas heeft Rovio vrij spel gegeven, wat resulteert in een geweldige mix. Chewbacca, Han Solo, Luke Skywalker, Princess Leia en de twee droids R2-D2 en C-3PO nemen het in vogelvorm op tegen het kwade Darth Vader-varkentje en zijn Imperial Stormtroopers. De Star Wars-vogeltjes hebben unieke krachten, zoals lichtsabels en de Jedi Force. Nieuw in Angry Birds is de mogelijkheid je vogels krachtiger te maken, middels een leveling systeem. Hoe beter je speelt, hoe krachtiger je Jedi-vogels dus worden. De gameplay zelf is een combinatie van de gameplay uit Angry Birds, Angry Birds Rio en Angry Birds Space. Zo zul je geregeld vogels door zwaartekrachtvelden moeten loodsen. De graphics zien er zoals we gewend zijn van Rovio geweldig uit; aan het cartoony stijltje is nauwelijks gesleuteld. De bediening werkt zowel met muis als touchscreen soepel en je prestaties worden op Xbox Live bijgehouden. Wil je niet meteen geld uitgeven aan de game dan kun je eerst de probeerversie installeren; deze biedt een beperkt aantal levels van de volledige game.