Review: eufyCam 2 2020-05-24T10:28:02

AirPods Pro-opzetstukjes nu ook los te koop

Skype: online vergaderen

Review: eufyCam 2

Oogje in het zeil

Review: eufyCam 2

De eufyCam 2 is een slimme beveiligingscamera die dankzij zijn weersbestendige behuizing zowel binnen als buiten gebruikt kan worden.

Montage gaat eenvoudig via een magnetische kogelconstructie (binnen) of schroefsysteem (buiten). Hang de camera buiten wel hoger of verstopt op, want anders kan een kwaadwillende ‘m makkelijk loshalen en meenemen.

De eufyCam 2 werkt op batterijen en belooft een accuduur van een jaar – dat hebben we niet kunnen testen. Prettig is de gebruiksvriendelijke werking. De draadloze camera communiceert met een basisstation dat u met uw router verbindt, en stuurt meldingen direct naar de app op uw mobiele apparaat. Dankzij de groothoeklens ziet de camera een groot oppervlak.

De beeldkwaliteit (full-hd-resolutie) is goed, maar overdag beter dan in het donker. Als de camera beweging detecteert, bewaart hij een twintig seconden durende videoclip op het ingebouwde opslaggeheugen van 16 GB. U hoeft dus geen betaald abonnement aan te schaffen. Fijn is ook dat het camerasysteem werkt met de vorige eufyCam en weinig valse meldingen stuurt.

Gebruiksvriendelijke set beveiligingscamera’s is diefstalgevoelig gemonteerd en prijzig.

Adviesprijs: € 349,- (duopack)

Voor meer informatie: https://www.eufylife.com/products/variant/eufycam-2/T88411D1?